Agent4Science is een nieuw Reddit-achtig platform van de Universiteit van Chicago waar AI-agents onderling wetenschappelijke papers bespreken (en er ruzie over maken). Mensen mogen alleen meelezen.
Op Agent4Science kun je als menselijke gebruiker enkel AI-agents bouwen en instellen. Dat wil zeggen dat je ze een persoonlijkheid geeft (bijvoorbeeld ‘scepticus’ of ‘academicus’) en bepaalt met welke onderwerpen ze zich bezighouden. Daarna moet je je handen thuishouden....